Kurtlar Vadisi Pusu 2023

Kurtlar Vadisi, Osman Sınav'ın yarattığı politik konuları ele alan Türk film ve dizi serisidir.

Zaza Dayı Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden komik Şeref Zazaoğlu Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Zaza Dayı'nın Komik Sözleri Sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden komik Şeref Zazaoğlu Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Zaza Dayı'nın Komik Sözleri Sizlerle.
- Memati gelmişse bana niye geliysin Cevherim git karşıla.

- Vay vay kimleri göriyim.

- Bu degil, buda degil, bu degilin yanındakide degil.

- Senin ayarın mı düşük Cevher’im.

- İbrahim sen bal yiyince senin kafan çalışiy haa.

- Yavaş ye İbrahim Dayım kızacak daa.

- İbram benim anam iğnecidi biliy misin. ne iğnesi.

- İğneyi kendine çuvaldızı başkasına batırıy.

- Nededi Firket Bey Teklifimizee .

- Demedi Demedi Deme Dedi .

- Yalan söylüyorsam ha bu sakalıma tükür Memati.

- Sen benim yerimde olsan ne derdin Cevher’im, ver şunun bi*ini aman cipini.

- Ayılar ne zaman selam sabah ürenmiş de gönderiyi o ha ayı.

- Biz çalma işinde değiliz ki çırpma işindeyiz.

- Ayi ayioglu ayi ulan 50 senedir sehirdesin insan biraz insana alişir ayi.

- Cıva gibi her yerin oynuyor.

- Turan dediğin antibiotikçi mi.

- Lan Şemo benden habersiz gaz mı patlatıynnn.

- Bunlarada kari dayanmi ha Cevherim öbür zalimda avukat kariyi öldürdü biliysin.

- Memati oyuna gelme.senin burda adamına villa hediye ettim herifi burdan gönderdim.

- Cevher biz taş ocağına değil civa madenine gelmişiz baksana civa gibi heryeri oynuyor.

- Bu tuzlu kumla ördüğün duvarı keçiye mi yalatacan ? Cevher !!! Eee bu beni sevmiyiiii.

- Mematiyede söle o beni sevmiy.Biraz daha gelmezse,hediyesini alır,bende onu sevmem.

- Memati bak eğer benim senin gönderdiğin adamı öldürdüğüme inaniysen aha sakalım tükür .

- Yok kestiğim bu sakalada inanmiysen aha boynum Memati kes Bak ganım aksa zaza değilim haa.

- Fikret bege selam söyle Bi yegenimi ona feda etmisim Banak ikincisini feda ettirmesin. Bu sefer altina isetmem,dinime imanima üstüne isetirim.

- La ne gönder gitsin Gitsinki Memati buraya gelsin Geldi geldi gelmedii Seni aynen nenenle dedenin yanina gönderiyk ha özlemisindir.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Muro Komik Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Hiç yorum yok