Kurtlar Vadisi Pusu 2023

Kurtlar Vadisi, Osman Sınav'ın yarattığı politik konuları ele alan Türk film ve dizi serisidir.

Muro Komik Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden komik Kurtlar Vadisi Muro Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Muro'nun Tekerleme Halinde Gelen Konuşmaları Sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden komik Kurtlar Vadisi Muro Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Muro'nun Tekerleme Halinde Gelen Konuşmaları Sizlerle.

ÇÖZÜMLEME YAPAYIM

Çetin: Bir duyum aldım

Muro: Nedir..

Çetin: Ahu Toros İstanbul'a gelmiş.

Muro: Nereden duydun lan

Çetin: Başkan bizim de kendi çapımızda istihbarat ağımız var.

Muro: Beni manipule etme Çetin. Alemdar Polat'ın üstüne sürme beni.

Çetin: Takdir senin başkan.

Muro: Ben bu konuyu bir çözümleme yapayım.

İÇİMDEKİ İNSAN SEVGİSİ

Muro: Lanet olsun içimdeki bu insan sevgisine...

DÜZENİN ÇARKLARI

Muro: Emperyalist eğitimin sonucunda, bilinçsiz şekilde yetiştirilmiş, kendini çözememiş ve kapitalist düzenin çarkının dişleri arasında sıkışmış bir zavallı...

DEVRİM PARA İLE OLUR

Muro: Maalesef en kutsal devrim, ilkelerle, prensiplerle değil; para ile gerçekleştirilebiliyor.

BURJUVA DONU

Muro: Bu don ne böyle; masmavi, bundan sonra kimse burjuva donu giymeyecek.

SOSYAL HAYVAN

Muro: Sen gereksiz yere düşünen sosyal bir hayvansın Çeto.

PROFESYONEL DEVRİMCİ

Muro: Burada Lenin'i saygı ve hayranlıkla anmak durumundayım. Ne diyordu büyük lider; Devrimi halk yığınları değil ancak ve ancak profesyonel devrimciler gerçekleştirecektir. Yani sen değil Çeto, ben.

KÜÇÜK BURJUVA ZAAFLARI

Muro: Efendim devrimci ahlaktan yoksun, küçük burjuva zaafları olan satılmış hainlerin çıkardığı dedikodulardan son derece rahatsızım.

DEVRİMCİ DEVRELERİM YANDI

Muro: Çetin bu olayı çöz bakalım

Çetin: Valla başkanım apıştım kaldım

Muro: İnanmayacaksın ama benim de devrimci devrelerim yandı

Muro: Çetin kozmozda tesadüf diye birşey de vardır

Çetin: kozmoz derken başkanım?

Muro: Kainat lan cahil. Nalet olsun kozmoza

BURJUVA ESPRİSİ

Muro: Sırf bir inat uğruna saatlerimizi yedin. bizi burada ağaç ettin. Sivilce bastı her tarafımı. Sen biliyor musun benim saatim ne kadar değerli!

Bulut: Markası ne gülüm? Söyle, alalım.

Muro: Ha ha ha ha! İşte tipik bir burjuva esprisiyle karşı karşıyayız Çeto

İDEOLOJİK ÇATIŞMA

Bulut: Bu kadar stres yapma gülüm; erken ölürsün.

Muro: Stres benim değil mi kardeşim? İstediğim zaman ölürüm. Sana ne çetin, çabuk taşıyın şu bidonları. İdeolojik bi çatışma içine girmek istemiyorum.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Cahit Kayaoğlu Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Hiç yorum yok