Kurtlar Vadisi Pusu 2023

Kurtlar Vadisi, Osman Sınav'ın yarattığı politik konuları ele alan Türk film ve dizi serisidir.

Ağır Abi Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden kısa ve öz Ağır Abi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Ağır Sözler sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için birbirinden kısa ve öz Ağır Abi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Ağır Sözler sizlerle.
- İçime attıklarım benden ağır.

- Bugün de bitti gram akıllandık mı HAYIR!

- Lades bitti! Artık aklımda değilsin.

- Her şeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter.

- Kapattık kardeşim. Artık sevmiyoruz!

- Sebeplerimi bilmiyorsan seçimlerimi yargılama.

- Yolu doğru olanın yükü ağır olurmuş.

- Ben adam yerine koyuyorum o yerini beğenmiyor.

- Hayat bazen her şeyi s.kt.r edince güzel.

- Koyduysa sana yokluğum işte o zaman mutluyum.

- İhanetin telafisi kahpeliğin bahanesi olmaz.

- Yemine gerek görmeyecek kadar Sözlerine sadık ol.

- Bensiz bir ömür boyu geçir müsait bi yerine.

- Benim duygularım oyuncak değil sen fazla çocuksun.

- Gelecekten bahsedenlerin gidişine hastayım.

- Kral olsan ne yazar senin de gideceğin 2 metre mezar.

- Sokak lambası gibisin kime yandığın belirsiz.

- Acını içinde tut Allah bilsin. Başkası bilirse acın büyür.

- Su kadar aziz olanlar su kadar ucuz olanlar var.

- Ben insanları hak ettiği yerde bırakırım. Yarı yolda değil.

- Başka biri olmaya çalışmak kendinizi harcamaktır.

- Laf olsun diye konuşmuyorum ki konuşuyorum laf oluyor.

- Reçetene ‘yol’ yazıyorum istediğin kadar alabilirsin!

- Gölgene lafım yok o da seni adam sanıp peşinden geliyor.

- Sabırdan sonra söylenen Söz ağır olur. Söyletmeyin!

- Ben seni kalbin atsın diye sevdim. Götün kalsın diye değil!

- Zoruna gittiğini duydum. Güzel yer ben de gitmiştim.

- Gözümden akan yaşlar değerimi bilmeyenlere sadakam olsun!

- Hadi kaldır kadehi varsa şerefine yoksa gidişine içelim.

- Yürekli bir kadının başı yüreksiz bir erkeğin omuzuna ağır gelir.

- Hayata baktığın pencereden düşmen dileğiyle hoşça kal!

- Gölgene diyecek lafım yok oda seni adam sanıp peşinden geliyor.

- Kırmaya kalktığın kişi seni iki dakikada paramparça eder.

- Unutma senin küle çevirdiğin kalbe bir başkası üfleyerek can verir.

- Bazı insan girdiğinde odayı aydınlatır bazısı da çıktığında.

- Bana takıl hayatın renklensin fazla takılma gökkuşağına dönersin.

- Yaptıklarıyla küçülenler laflarıyla büyüdüklerini sanmasın.

- Kısa mesajda bile 160 tane karakter var ama sende 1 tane bile yok!

- Kimseyi küçük görme noktada küçüktür ama cümleyi bitirir!

- Gidenin arkasından diz çökmeyin cenaze namazında secdeye varılmaz!

- Ayrılık kolaysa senin için el sallamakta zor değil benim için!

- Hiçbir zaman doğru insan çıkmaz karşına. Ya zaman yanlıştır ya da insan.

- Her insan kendine yakışanı yapar. Çünkü kalite asla tesadüf değildir.

- İnsanlar da fotoğraf gibidir. Ne kadar büyütürsen o kadar düşüyor kalitesi.

- Ne kimsenin köpeği olduk ne de başkasının köpeğiyle muhatap olduk.

- Yanıltmasın seni melek bakışlar bazen şeytan bile beni ayakta alkışlar.

- Deli gibi severek aklını almalısın kadının. Yarı yolda bırakıp ahını değil.

- Aradığınız kişiye ulaşamıyorsanız sorun hatlarda değil menfaatlerdedir.

- Sana değer verip aşkı bulacağıma X’e değer veririm Y’yi bulurum daha iyi.

- Bazılarının yalanlarının ulaştığı yerlere bizim hayallerimiz bile ulaşamıyor!

- Ölmeyi çoktan göze aldım ama yanımda kimleri götüreceğimi düşünüyorum.

- Canın yana yana öğrenirsin zamanla kime ne kadar değer vermen gerektiğini.

- Ne kalana git ne gidene kal derim. Kalacak olan yerini gidecek olan yolunu bilir.

- Suskunluğum soylu bir meydan okumadır ama karaktersiz olanda işe yaramaz!

- Anladım ki birçok insan vücudunun su ihtiyacını tükürdüğünü yalayarak gideriyor.

- Elinden geleni yaptıktan sonra sıra ayağından geleni yapmakta: Gitmek gibi mesela.

- Oralarda benden yok bir düşünsen anlarsın. Buralarda senden çok var görsen şaşarsın.

- Baş olanlar övünmesin ne gelirse başa gelir dizler yere değer amma baş dönerse taşa gelir.

- Kişiliğinde şeref yoksa eğer ne kadar başın dik yürürsen yürü gökyüzü dahi yüzüne tükürür.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Racon Kesme Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Hiç yorum yok