Kurtlar Vadisi Pusu 2023

Kurtlar Vadisi, Osman Sınav'ın yarattığı politik konuları ele alan Türk film ve dizi serisidir.

Abdülhey Çoban Sözleri

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için Kurtlar Vadisi Pusu Dizisinden Abdülhey Çoban Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Efsane Abdülhey Çoban Racon Sözleri sizlerle;

Sevgili kullanıcılarımız, sizler için Kurtlar Vadisi Pusu Dizisinden Abdülhey Çoban Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte En Efsane Abdülhey Çoban Racon Sözleri sizlerle.
- Ben yalnız gezerim yalnız yaşarım yalnız ölürüm (Abdülhey Çoban).

- Çok büyüğü olan, büyüyemez.

- İhanetin nedeni olmaz; ama bedeli olur.

- Adrese gerek yok bizi bilen bilir.

- Yanıma seni, karşıma herkesi alabilirim.

- Ben soru sormam hesap sorarım.

- Çekildik köşemize çocuklar meydan sizin.

- İhanetin nedeni olmaz bedeli olur.

- Öfkeyle kalkarsam, zarar vermeden oturmam.

- Sonunu düşünen kahraman olamaz.

- Kime yürümeyi öğrettiysek bizi geçmeye çalıştı.

- Onu hiç görmemek onu başkasıyla görmekten iyidir.

- Adamlık, her gün aynı kadına aşık olmaktır.

- Delikanlı adam rahat uyumaz sevdiklerini rahat uyutur.

- O kırdığın kalp, annenin porselen takımı değil.

- Diz çökerek yaşamaktansa ayakta ölmeyi tercih ederim.

- Arkamdan konuşanların hayallerin de imzam var.

- Gölgene lafım yok o da seni adam sanıp peşinden geliyor.

- Bu günde ölmedik, ama yaşadık mı? O da belli değil.

- Biz büyüklüğümüzü gösterelim de; varsın çocuklar el öpmesin.

- Bazı insanları da sadece, tanıyana kadar çok seversin!

- Bugün arkamızdan konuşan insanların. Dün arkalarında biz vardık…

- Bazıları şükretmeyi; bazıları küfretmeyi öğretir insana.

- Kimine göre yalanım kimine göre kralım ben adamına göre adamım.

- Yeri gelir eyvallah der susarız, yeri gelir Allah der dalarız.

- Kimse adaleti öğretemez bize, ihanet edene merhamet edilmez bizde.

- Herkes kendine yakışanı yapar kalite asla tesadüf değildir.

- Ecel sizseniz ölmem, ben bi Allah’ıma boyun eğerim, gerisini iplemem.

- Biz âlemde racon değil vakitsiz ötenin kafasını kesenlerdeniz.

- Ama ben bu kadar acıyı, sen de başkalarına benzeyesin diye çekmedim.

- Hakkımda ne duyduysanız daha fazlasını yaptım, rahat olun!

- Biz de dost dediğin mermi gibi olur, ihtiyacın olduğunda namluda hazır durur.

- Efendiliğimizi korkaklık sananlar diledikleri zaman meydan okuyabilirler.

- Ya av olacaksın ya da avcı. Ama asla avı avcıya götüren köpek olmayacaksın.

- Hiçbir şeyin altında kalmam, bana yapılanın iki katını yapacak kadar cömertim.

- Bana kelime cambazlığı yapma kızım, bir laf sokarım, kürtajla bile aldırmazsın.

- Çakallarla uğraşacak vaktimiz olsaydı; veteriner olup, iti köpeği tedavi ederdik.

- Bazen arkasına dönüp bakması gerekir insanın; nereden geldiğini unutmaması için.

- Biz, ölmeyi çoktan göze aldık da; yanımızda kimleri götüreceğiz, onu düşünüyoruz.

- Her genç delikanlının sevgilisi olabilir ama her genç kızın delikanlı sevgilisi olamaz.

- Bazen insanlara küfür ediyorum, sakinleşince haklı olduğumu anlayıp, bir daha ediyorum.

- Benim kurallarım çok basit; saygını koruyacaksın, sevgini göstereceksin, haddini bileceksin.

- Şu hayatta ölmek için onlarca nedenim varken, yaşamak için tek bir nedenim var, o da annem.

- Her sözümde racon aramayın, racon yapmak için konuşmuyorum, konuşuyorum racon oluyor.

- Kimseyi ezmedim ezeni ezdim dostuma kardeşime yanlışa düşüp de kendimi madara etmedim.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Memati Racon Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Hiç yorum yok