Kurtlar Vadisi Pusu 2023

Kurtlar Vadisi, Osman Sınav'ın yarattığı politik konuları ele alan Türk film ve dizi serisidir.

Kurtlar Vadisi Pusu Sözleri

Geçmişten Günümüze Seçmiş Olduğumuz En İyi Kurtlar Vadisi Pusu Replikleri, Diziye ait en güzel sözler ve replikler şu şekilde;

Geçmişten Günümüze Seçmiş Olduğumuz En İyi Kurtlar Vadisi Pusu Replikleri, Diziye ait en güzel sözler ve replikler şu şekilde.
- Yer yerinden oynamadıkça, hiçbir şey yerine oturmaz.

- Yaşamak için yalvarmadık, ölmek için yalvarmayız.

- Sonunu düşünen kahraman olamaz.

- Yaşamak, yalvarmaya değecek bir şey değildir. (Selim’e hitafen)

- Biz ölmeyi çoktan göze aldık da, yanımızda kimler götürücez onu düşünüyoruz.

- İki kişinin bildiği sır değildir.

- Tanımadığından değil, yanlış tanıdığından korkacaksın.

- Dostun dostum, düşmanın düşmanımdır.

- Zararın neresinden dönersen dön dönek derler.

- Haddini bilmek, birazdan ölecekmiş gibi yaşamaktır.

- Her sabahın bir akşamı vardır.

- Kurtlar Vadisi’nde gövdeden kopan başlar üzerinde ilerlenir…

- Bir çocuk babasız büyür, ama anasız büyüyemez. Senin anan vatan.

- İnsaf kalmamış ben-i ademde, anamı ağlattılar acıbademde. (İplikçi Nedim)

- Ekmek yediği yere ihanet eden, gün gelir ekmek yediği yerden kurşun yer.

- Avın eti yenmiyorsa, amaç oyun oynamaktır.

- Bu bir satranç, 64 kare dışında olmak da var, piyon olmak da var, mat olmak da…

- Bardak zaten taşdı da damlayana yazık olacak.

- Çakal gibi dostum olacağına, aslan gibi düşmanım olsun.

- Kelle veren tarafta değil, kelle alan taraftayız.

- Sevdiğinle buluşursun ama bilirsin ki bu hasretin sonu değildir.

- Dostum olmaz, hasmım yaşamaz.

- Çakalın yaveri tilkidir.

- Ben gaz maskesiyle gül koklamam yeğenim! (Seyfo)

- Dünya bir gündür, o da bugündür.

- Vadiye pus indikten sonra kurt değil kurda, attığı adıma bile güvenmez.

- Kuştan korkan darı ekmez, eksede korkuluk dikmez.

- Ne sevdiklerim için yaşayabiliyorum, ne de vatanım için ölebiliyorum.

- Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm, ben senin için yaşamayı göze almışım.

- Ölüler de zannediyor ki diriler her gün helva yiyor.

- Racon kesmiyorum, kafa kesiyorum!

- Devletle ortak olanın vereceği çok olur, Allah’la ortak olanın alacağı çok olur.

- Ölenin arkasından ağlama ki sen öldükten sonra arkandan ağlayan bırakma.

- Azdan az, çoktan çok gider. (Çakır)

- Rüzgar ne kadar sert eserse essin, kayadan alıp götüreceği tozdur. (Şahin Ağa)

- Bilmediğin yere kapıdan girmeyeceksin.

- Eğer bir adamla votka içmemişsen, onunla asla düşman olma. (Tilki Andrei)

- Vatan dediğin bu aslanlar bir de bunları doğuran aslan analar.

- Ateşle oynayan ya elini yakar, ya kendini.

- Dünyanı karartmaya geldim..

- Kurt yatağında yatan kurt, aslan ininde yatan aslan, çakal otlağında gezen çakal olur.

- Çok mütevazi olma, kibirden bilirler.

- Büyüğünü bilen büyüğünden büyüktür.

- Bizim de bir adımız var ezanla konuldu selayla biter.

- Kaç ölüm adını değiştirir usta?

- Namımızın büyüklüğü, dostlarımızın büyüklüğündendir.

- Fazla dolaşanın ayağına bok bulaşır. (Deve Tuncay)

- Buldum seni. Bırak vehmimde gölgeni, gelme artık neye yarar…

- Cenneti göremeyeceğiz Memati bari cehennemi hak edelim.

- Bir daha sakın ailen üzerine kumar oynama bu oynadığın son kumar olur.

- İntikam soğuk yenildiğinde lezzetli bir aştır.

- Güneş tepeden vurduysa, gölge ayağımızın altıdır…

- Kurda akıl, güneş doğana kadar lazımdır.

- Bir daha asla kocandan başkası için seviyorum deme. (Beti)

- Benim aslanlarıma kefenden başka şey giydiremezler

- Çarkın nasıl işlediğini bilmek önemli değil, çarka çomak sokmak önemli…

- İşin içine ihanet girdi mi kardeşlik değil hukuk başlamalı.

- Bilmediğin bir işe giriyorsan muhakkak bir şeyler kaybedersin.

- Kartal avını öldürmeden önce göğün en tepesine çıkartıp aşağı bırakırmış.

- Biz ki Vatan sevmelerinin ustasıyız. ( Aslan akbey )

- Kumarda kazanan yoktur sadece oynatan kazanır…

- İçimde alacağanız tek bir kafa var gerisi kuru kafa atın gitsin.

- Kurtlar vadisinde ölüm akreple yelkovanın buluşma anıdır.

- Atasını tanımayan it peşinde gezermiş.

- Herkes cennete gitmek ister ama kimse ölmek istemez.

- Sen benim hem var olma Hem de yok olma sebebimsin.

- Doğurmayı bilmeyenler, öldürmeyi nereden öğreniyorlar.

- Kurtlar Vadisinde iz sürmek istiyorsan kurdun postunu giymek zorundasın.

- Çok büyüğü olan büyüyemez.

- Kanı Efe, içi Ali, dışı Polat! Bir karar ver evlat! ( Doğu bey )

- Umarım ömrümün sonunda doğrularım yanlışlarımdan fazla olur. (Polat Alemdar)

- Allah kadının haklı olanından sakınsın ( Seyfo dayı )

- Sabır boyun eğmek değildir, sabır mücadele etmektir.

- Hem kadın, hem avukat!

- Tedariksiz hacete giden domala domala taş arar.

- Ahirim sensin Elif. (Polat Alemdar)

- Acı çekmek ölmekten zor!

- Sen benim hem var olma hem de yok olma sebebimsin… (Polat Alemdar)

- Ben mafya babasıyım! (Polat Alemdar)

- Benim hayatımın hepsi yalan Elif. Tek gerçek sensin! (Polat Alemdar)

- Güneşsiz havada gözlük takan adam benimdir.

- Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.

- Hayatta edindiğim tecrübeler, yediğim kazıkların toplamıdır.

- Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir.

- Her şeyin, zamanı var; yaşamanın, sevmenin, hatta ölmenin bile.. ( Aslan akbey )

- Sakın 30 yıl hukukun olmayan birine, sakın deme! (Polat Alemdar)

- İnsana güvenme ölür, ağaca yaslanma kurur.

- Kahpelik gizli yapılır, gizli kalmaz.

- Biz ormanların kralıyız aslanım… İte çakala verecek canımız yok!

- Sadece şahlar hamleleri önceden sezer.

- Özgürlük, sonu meçhul bir firardır.

- Hayat, ölümle kumar oynama sanatıdır.

- Gözden akan bir damla yaş, kimsenin susuzluğunu gidermez.

- Bu İstanbul ya onlarındır ya bizim..

- Azdan az, çoktan çok gider!

- Ne güzel İstanbul be..!

- Diriden korkmadık ölüden mi korkucağız ?

- Biz belimize silahı silahla vurulmak için koyduk.

- Bugün de anama dil uzatanın dilini koparırım, el uzatanın elini kırarım.

- İhaneti sen de gördük gel şimdi sende şiddeti bende gör.

- Nemrud’u öldüren de bir sinek. Ona ne yapmak lazım?

- Hayat verenin kuluyum.

- Devletin her zaman nöbeti devralacak adamları vardır.

- Ben senin canın için ömrümü bir kibritin kavında tutuştururum ama benim yanmam senin gönlündeki ateşin sönmesini sağlamaz.

- Ben kan bağıyla oluşan kardeşlikten çok can bağıyla oluşan kardeşliğe önem veririm; ve ben canını kurtardıklarıma değil canını verebileceklere ve *canımı verebileceklerime kardeşim derim.

- Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar.

- Öyle çok sevdim ki o’nsuz yaşadığım her anı eksik yaşadım.. Öyle çok sevdim ki o’nu yaşatabilmek için kendimi öldürdüm..

- Her zaman mutluluğun doruğundayken gülünmez, bazen sırf hayata gıcıklık olsun diye uçurum kenarındayken bile gülümseyeceksin.

- Amacımıza ulaşıncaya kadar karşımıza çıkan herkes, hayatıyla amacımıza hizmet etmezse ölümüyle bu hizmeti gerçekleştirecektir…

- Ne hasta bekler sabahı, ne taze ölüyü mezar… Ne şeytan bir günahı, seni beklediğim kadar. Gerçi istemem gelmeni yokluğunda.

- Katranı kaynattık olmadı şeker sayın Karahanlı. Bundan sonra ne kadar kaynatırsan kaynat olacağı zifttir.

- Yürü be Hekimoğlu!… Ünye Fatsa arası Ordu kuruldu. Ulan… Ölümden öte köy mü var be!… Ya bismillah!

- Leyla Türkmen: Öldürmeye mi geldin beni? Sana minnettar olurum.Tek istediğim beni sevdiğimin yanına gömmen.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Cahit Kayaoğlu Sözleri adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Hiç yorum yok